Sommar om 5/6 månader

Bara... haha. Egentligen är det inte jäättemycket med tanke på hur himla snabbt den här första veckan i skolan gick? Själv hoppas jag att tiden bara flyyger fram och att sommar blir mycket varmare i år. Förra sommarn var jag i spanien med Siri, Vera, Emmie, Emilia och hennes pappa. Vi firade midsommar där tillsammans och var där i en vecka, bland annat åkte vi till berget Gibraltar och åkte på vattenland och till olika stränder. Det var verkligen superhärligt! Sen åkte jag till landet i typ 6 veckor, och det var också jättekul och fick gäster ganska ofta, men det blev ganska mycket dötid faktist på grund av vädret. Sista veckorna var jag med kompisar jag inte träffat på jättelänge och annat antar jag, kommer inte ihåg riktigt. Och sen börja skolan igen.. Saknar det men ser fram ännu mer tills nästa sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0