Nyårslöften?

Eftersom jag fick en systemkamera i julklapp kan jag blogga nu. Eller jag kunde ju förut men jag kunde inte ta några okej bilder, så det blir bra nu då :) Ända nackdelen med systemkameran är att man ser varje liten detalj... haha vi ska inte prata om bilderna jag tog på mig osminkad i närbild.. nej vi släpper det faktiskt... Så 2013 kommer jag nog göra några "nyårslöften". Ska blogga så bra och mycket jag kan, försöka göra litee intressantare inlägg hehe.. Träna på gym minst 2gngr/ veckan + köra lite hemmaträning, jogga när det blir lite varmare. Och inte äta massa skräp på vardagarna och sånt. Men nu i mellandagarna ska jag fota lite med kameran, gå på mellandagsrea och kanske vara med kompisar och släkt och sånt typ. Aaa å sen ska vi fira nyår med några kompisar. Men ha några trevliga mellandagar nu mina älskade 3 läsare.

Kommentarer
Emmie wald

Om du inte svarar på mobilen så får jag kommentera din blogg haha! Jätte bra att du har en blogg nuuuu. Vi måste lösa detta, vad tycker du? Messa mig eller svara på en kommentera via min blogg! :)

2012-12-25 @ 20:15:27
URL: http://emmiewald.myshowroom.se



Emmie wald

Om Emilia inte vill lösa de så vill inte du de?

2012-12-26 @ 13:12:22
URL: http://emmiewald.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0